Söndag



Nu är vi äntligen ensamma igen, besöket for kl.19.00 igår kväll. Efter det så gick Milla och Saga och sov och Lisa-marie, Bella, jag och Martin spelade super mario bros till kl.21.00 då dom stora tjejerna gick i säng sedan fortsatte jag och Martin att spela fram tills midnatt ungifär. En rätt så mysig kväll.

Däremot kunde jag inte sova alls. För strax efter jag lagt mig så började min hemska ryggvärk som dyker upp då och då.. mest efter jag ansträngt mig som nu att vara värdinna i tvådagar.. Men tacka vetja Tiger Balsams is da shit!! Tackvare min  TB så kunde jag somna vid 4.00 tiden på morgonen! Ett minus är ju då att nu stinker jag och sängkläderna starkt av barr menthol!! :O Mina fötter är dock fortfarande uppsvällda!

Nepp dax att tvätta mattor i grov tvättmaskinen som nu funkar!=)

//Theresa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0