Städat snabbare än blixten



Martin ringde vid 13 tiden och talade om att hans bror Marcus, hans tjej Åsa och hennes dotter Kim var på väg upp ifrån Gotland och skulle droppa in och slagga hos oss.. jaha när då? Frågade jag.. Ja dom är väl framme kl 15.00. Ja men vlken dag? Frågade jag.. Svar: Idag! Gahhh då måste jag ju städa.. det är ju bara två timmar dit!!! Och handla.. har ingen middag eller frukost så det räcker åt alla.. sen måste jag duscha och vips yrade jag runt som en höna.. på 45 min hade jag städat hela huset.. och duschat.. och nu skall jag ner på affären och handla!! SUCK.. när skall folk förstå att jag vill ha två veckors notis innan jag får besök så jag hinner förbereda mig.. Hallå Asbergers!!! Lika dant jämt!!

Blir pasta gratäng till din dins ialla fall.. inget fancy, men lätt att göra till många!!

Kramen!!

//Theresa



Kommentarer
Postat av: Kattis

Ha ha ha, tokfia - det är inte bara ni Aspbergerstokar som uppskattar ett eller två "heads up" i god tid innan till exempel besök. :)

2011-01-07 @ 18:13:30
URL: http://www.ghedoes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0