Helsinki



Nu är hotell bokningen klar.. ja för juni i Helsingfors då jag planerar att åka och titta på mina älsklingar.. ja alltså inte barnen och sambon utan mina andra älsklingar Bon Jovi men stort B. Här planeras noggrant. jag planerar att ta flyget från Arlanda till Helsingfors 16 juni (konserten är 17/6). Men så måste jag ner till Arlanda också. Next jet flyger från Sveg, dom har ett flyg som går kl.6.00 och SAS flyger till Helsingfors kl 11.55.. så det hade ju passat bra. Men ställer Next Jet in flyget eller ändrar tidtabell så är jag fucked... så jag har även funderat på att flyga ner dagen innan och bo en natt på Sky City.. men det kostar ju lite mer då.. eller så skulle man kunna ta natt tåget endera ifrån Sveg som tar över 9 timmar för det går över Ånge och det är X antal byten efter vägen, eller så natt tåget från Ljusdal. Men sedan går det ett tidigt morgon tåg ifrån Ljusdal som tar en till Arlanda till kl 9.00 på morgonen som också skulle funka om dom inte är sena.. men frågan är kan man verkligen lita på SJ?

Ja jag får spåna lite mer på den saken!
---

Idag har det jobbats som vanligt, och det har varit skit kul som vanligt. Jag bara älskar mitt jobb, synd bara att det inte är bättre betalt!! När vi var på väg hem sprang vi in på Salab en sväng och nu är jag en lycklig ägare av en vattenkokare.. men vi åkte dit för att skaffa en ny brödrost (4 skivs) så jag vet inte vad som hände där??

Nu säng!!

/Theresa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0