ONT!!!



Smärtan i min mun är olidlig, jag är förresten hemma igen. Tandis har slipat ner fyra tänder.. tagit tandavtryck för kronorna och bryggan som ett labb skall fixa åt mig.. sedan har han dragit bort den trasiga och infekterade tanden också.. ajjee.. och där i gluggen tryckte han fast en tillfällig brygga i plast.. och ont som fasen har jag och blöder gör jag.. det sipprar fram i kanten vid tandköttet ovanför den provisoriska lossas tanden. SNYFT!! Men jösses vilket fint smile jag kommer att få!! ;)

Och en sak till.. efter du varit hos tandläkaren och fått så mkt bedövning att hela munnen tunga och läppar är så bedövad att du inte kan prata.. se då till att inte bli stoppad i en polis rutin kontroll. Det kommer bli en aningens svårt att förklara varför du sluddrar som om du druckit 2 flaskor vodka och är så lam i truten att du inte heller kan blåsa i alkohol mätaren för att bevisa att du inte alls druckit!!! Varför händer allt knasigt mej?! =O

/Theresa Tandlös



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0