VAB



Jag är hemma med sjuka barn idag. Tur är väl det för jag börjar bli lite krasslig själv känner jag, och jag vaknade med JÄTTE ont i ryggen igen.. och medicinen som jag fick av akutläkaren är slut. Dom är tydligen recept belagda för att få mer måste jag till en läkare. Jag trodde det bara var extra stark alvedon eller nått, men när jag kollade upp namnet så var det medicin som man ger till reumatiker när dom har extrem värk.. inte undra på att dom sa att jag bara fick ta en åt gången!! =O

Här snöar det idag.. härligt.... NOT!! Dom stora är i skolan och slutar kl 12.20 och dom små är hemma med mig för det är dom två som inte är så kry!

Sedan så måste jag säga grattis till Sara Gidlund som blivit mamma till en pojke Alwin! Sara och jag gick i samma klass i låg, mellan och högstadiet. Hon bor nu i Holland och är Raketforskare.. ja det är sant! Grattis grattis Sara!!

Nepp nu måste jag göra lite nytta när jag lix är hemma!

/Theresa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0