*Ehmmmm*

Satt just och funderade på hur sjuttsingen man lägger upp ett video klipp från Youtube här på bloggen.. det lär säkert vara skit enkelt.. men jag är ju inte känd för att vara ett datasnille precis.. men som tur är så är man ju sambo med en, så jag får ta och fråga honom när han kommer hem från jobbet ikväll! =)

Kom också på att jag inte berättat att vi köpt hus! Jo men det har vi ett stort hus med 6 rum och två kök.. och ett badrum man bara kan drömma om!! =) Nu när familjen snart utökas till 6 personer så börjar denna 4½ bli alldeles för liten.. och det kommer bli härligt att ha ett helt eget ställe så man slipper dela tvättstuga!! På tal om tvätt så har jag hur mycket tvätt som hellst  att tvätta nu efter semestern.. synd bara att det spöregnar idag.. hade varit bra om jag kunnat hänga ut all tvätt på tork, istället för nere i tvättstugan där det inte alls finns speciellt mycket med plats!! *SUCK*

Jag måste också försöka hinna dammsuga och torka golven.. blir så otroligt dammigt och smutsigt fort när man har en leonberger.. som ni snart får se en bild på i nästa inlägg..

~ Theresa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0