*Solen skiner*

Riktigt varmt och fint sommar väder har vi haft här dom två senaste dagarna!! Det gör tvättningen lite enklare.. kläderna torkar ju så snabbt när man hänger ut dem!! Dock blir det så himmla varmt inne i huset.. har alla myggfönster insatt men det hjälper inte så mycket heller när det är helt vindstilla ute!!

Har inte så mycket planerat idag, skulle ha åkt till Monetar Pensionsförvaltning (min gamla arbetsplats) och lämnat tillbaka nyckeln.. som jag har kvar fast jag sa upp mig för över ett år sedan!! Men Martin behövde bilen så jag kunde inte åka.. får ta det en annan gång!! Jag funderar dock på att börja jobba där igen.. chefen jag hade då var anledningen till att jag sa upp mig, vi kom inte överens och han försökte ge mig sparken när jag var gravid med Mathilda.. så jag sa upp mig för jag mådde så dåligt av allt ihopa.. men nu har han slutat och en annan jag känner väl har tagit över. Men börjar ja där igen så blir det nog bara tillfälligt tills nått bättre dyker upp.. på Monetar arbetar man ju bara kväll. mellan 14-21 och dagtid på fredagar 9-13.. jag vill hellst bara jobba dagtid, när jag har barn..

Så skall jag få besök idag.. Lisa och Alva.. Lisa ville låna min tvättmaskin till att tvätta ett täcke.. hon har bara en 3 kilos maskin så det rymms inte ett täcke där, min är ju 7 kilos. behövs när man är en stor familj! =)

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0