*Sveg*

Idag skall jag åka till Sveg till min gammla arbetsplats Monetar Pensionsförvaltning. Anledningen till att jag skall dit är för att jag har kvar nyckeln.. och tänkte då lämna tillbaka den. Jag har fått reda på att den chef jag hade när jag arbetade där, den karl som jag inte gillade och som smått terroriserade mig när jag var gravid, och som är orsaken till att jag sa upp mig.. ja han har slutat! =O Jag hade börjat fundera på just det när jag såg annonser på ams.se´s Platsbank när dom behövde folk.. och han inte stod som kontakt person längre utan en av mina gamla arbetskamrater stod som coach och kontakt person!! Så jag har sökt jobb där också.. behöver ju jobb och eftersom han (Chefen) är ute ur bilden, ja då är det ju fritt fram för mig igen!! Hehe.. Dock är det bara kvälls jobb, förrutom på fredagar då man jobbar 9-13. Jag vill hellst bara ha ett dagtids jobb, men i dessa tider får man ju vara glad att få ett jobb över huvud taget, så jag hade tänkt ha det tillfälligt (om jag får det alltså) tills nått bättre dyker upp.. men vi får se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0