*Nu så blir det jobb igen!*

Idag skall jag tillbaka till jobbet har jag bestämt mig för.. skall digga nya Bon jovi skivan hela vägen.. den är såååå bra!:)

Martin har åkt iväg till Hudik med Saga och Mathilda.. Mathilda skall på återbesök på öron mottagningen för att kolla så att allt står rätt till med hennes öron, hon fick ju rör inopererat när hon var 6 månader.

På måndag skulle vi ha varit på återbesök på barnmottagningen i Hudik (också med Mathilda) till läkaren som hade hand om oss när vi låg inne för sond matning.. dom vill kolla så att allt står rätt till med henne.. men den tiden måste jag boka om för det är fotografering på skola/dagis på måndag och jag vill så gärna att alla mina barn skall få bli fotade enskilt och tillsammans (syskon foto).. det blir så fina bilder när en proffs fotograf fotar dem.. och bra (men dyra) julklappar! :)

Nepp nu måste jag börja göra mig iordning.. så att jag kan ta det lugnt innan jag skall till jobbet,, vi börjar 13.00 idag!

Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0