*Sjuk*

Igår när jag kom till jobbet.. började jag tvär frysa och må jätte dåligt.. sedan spydde jag.. så det var bara att åka hem igen. Dom två som brukar åka med mig blev nog inte så glada.. Killen som bor i Sveg men har tjejen i Loos åkte ju hit med mig i fredags för att spendera helgen här.. han skulle ha fixat skjuts tillbaka till Sveg i söndags.. dock så sket han i det och tänkte tydligen åka med mig (utan förvarning som vanligt) igår.. men när han ringde hit så hade jag redan åkt till Sveg.. så han blev strandad här i Loos igår.. så ringde han idag tidigare än igår och ville åka med mig till Sveg.. men nu är ju jag sjuk och hemma å jag skulle inte åka.. så han blev strandad här igen och missar jobbet.. Han vart nog inte så glad.. men så går det när dom förlitar sig på mig och att jag skall anpassa mig efter deras tider.. jag var dock schysst och ringde till sköterskan i Sveg som skulle ha åkt med mig hem igår kväll och talade om att jag var sjuk.. för hon frågade iallafall iförra veckan om hon fick åka med mig hem på måndag kväll.. och efterom jag redan lovat henne det så var jag ju tvungen att tala om att jag låg hemma dålig..

Jag mår lite bättre idag men är hemma för att vila lite extra.. men imorgon åker jag nog till jobbet!=)

Kommentarer
Postat av: Kattis

Oj, huvva, bu. :-S Hoppas du kryar på dig snabbt, och att det inte är en sån däringa indluensa som man får gristryne av. ;-)



Kramis!

2009-11-10 @ 13:34:28
URL: http://www.ghedoes.com
Postat av: Moa

Hej där! :)

Allt bra med dig? Kramar !

2009-11-10 @ 13:42:24
URL: http://moamagnussons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0