*Tandvärk.. igen!*

Asså.. vad är det med mig och tänder?! Nu har jag tandvärk igen.. börjat göra så ont att hela kinden och käken ömmar.. kan inte ens ligga på den sidan jag har tandvärk för då börjar det göra ondare än ondast!! Borstar ju tänderna regelbundet men det tycks ju inte hjälpa det heller.. kanske skall dra alla tänder och skaffa lös tänder.. vid 31 års ålder! :O

Idag skall jag och Annabel och Lisa-Marie till Ljusdal för att köpa gympadojjer åt Bella.. det är nå speciella asfaltsskor som skall vara bra för hennes onda fötter med hälsporre och allt vad hon nu har.. dom skall hon ha på idrotten och även inne hemma när hon har mycket besvär!

Nepp nu måste jag göra mig iordning!

/ Theresa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0