*2009-10-17*

Ja då var det lördag igen. Jag och flickorna skall baka en tårta idag, lite längre fram på dagen. Anledningen till ännu ett tårt bak är ju för att Saga fyllde hela ett år i torsdags (15/10).. funderar dock på att försöka sig på att göra en marzipan tårta.. finns ju att köpa färdiga marzipan tårt lock.. så det kan väl inte vara så svårt.. elller? Vi får väl se vad tjejerna säger senare. alla sover nu förrutom jag. Jag har varit uppe sedan 5.00.. brukar alltid stiga upp rätt tidigt mån-sön. Men idag hade jag tänkt sova lite längre än till kl. 5.00 men jag har sådan hemsk tandvärk att jag inte kunde sova länge. Innan nån skäller på mig så har jag bokat tid hos en tandläkare. men fanns ingen tid förrän den 28/10 så då skall jag dit.. gruvar mig redan.. Hatar att gå till tandläkaren.. men ibland så är det ju ett måste!!

Nepp nu skall jag ta mig en kopp kaffe och njuta av lugnet innan "elefant hjorden" vaknar!;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0