*Sagas tårta*

Tårtan blev jätte bra... en liten miss var ju att choklad bokstäverna jag köpte var ju inte med svenska alfabetet så när vi skulle skriva år fanns ju inget Å. Då tänkte vi att vi skulle använda ett A och en ring ifrån ett utropsteken.. men då såg vi att vi använt upp alla A när vi skrev Grattis och Saga så då fick vi ta ett V istället och vända det uppochner och sedan en prick ifrån ett utropsteken.. men det funkade det med! Sedan så dekorerade vi tårtan med choklad bokstäver dekorations gelé och silver kulor innan vi siktade över florsocker men det gick bra ändå. När Martin kommer hem ifrån Ljusdal så skall vi fika och äta tårta så jag lär tala om ifall den var ätbar också.. vet ju inte hur färdigt marsipanlock smakar.. men jag lovar att ta en bild på den innan vi skär i tårtan så ni får se vilken fin tårta jag och tjejorna gjort.. skall även lägga upp en bild på tårtan vi gjorde till min födelsedag! =) Vi har blivit riktiga sockerbagare jag och tjejorna!=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0