Första veckan på jobbet



Första veckan på jobbet har gått bra, dock så jobbar vi inte ännu, vi har utbildning på hög nivå. Vi kommer att ha utbildning i minst 7 veckor. Det är inte 'bara' att boka en biljett7resa även om det kan verka snabbt och enkelt när man ringer o bokar själv men det är en hel lång process. Mer vgar jag inte säga om mitt nya jobb, och det är en av anledningarna varför jag raderade inlägget före detta (om ni varit uppmärksamma så har ni sett att det försvunnit) jag blev lite osäker på vad jag fick berätta o inte.. därför raderad jag det. Men jobbet verkar skit kul iallafall!:)



Idag har vi alliopa varit på Wilmars och fikat tillsammans med Jocke, Lisa och Alva. Och barnen fick springa omkring och leka i lekparken bredvid. Tillfälle för Mathilda och Saga att inviga deras galon dressar jag köpt på Tradera. Dom åkte rutchkana som galnngar!

Och nu har Martin åkt till Ljusdal för att handla.. han är på hemväg nu!:)


Mathildas galonisar!


Sagas galonisar!

Fortsatt trevlig lördag allesamman!!

~Theresa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0