Bak o sånt

Bakar just nu grahamsbullar och dokumenterar allt och kommer lägga upp bilder + recept i en bakblogg som jag kommer starta senare och kommer ge er länken till också om ni vill läsa!:)

Sedan skall jag som vanligt på en söndag städa (som jag sa att jag inte skulle göra för då har jag inget att göra under veckorna).. rengöra Tottes bur, dammtorka, dammsuga och skura golven uppifrån och ner + tvätta kläder. Men det är inte så mycket smuts tvätt idag eftersom jag varit duktig och tvätta undan allt eftersom under veckan.

Kl 12.00 måste jag till affären och köpa pressent papper och tejp för att slå in Rickards pressent. Och kl.14.00 skall jag skicka iväg Annabel och Lisa-Marie till hans kalas.

18.00 skall dom sjunga i kyrkan (?) har jag hört.. men om det är med kören eller skolan vet jag inte. Dom var inte på körövningen i torsdags.. och det var på skolan dom fick reda på att dom skulle sjunga i kyrkan.. men ingen vet vad det handlar om.. typ! *SUCK*

~Theresa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0