Konstigt

Känns extremt konstigt att vakna upp idag och inte ha ett arbete att åka till! Men det känns skönt på samma gång.. inte behöva jobba kväll och ringa och störa folk och få utskällning. Men jag är ju inte en lat dagdrivare som planerar att gå hemma och dra fötterna efter mig och leva på bidrag.. nejdå ett jobb vill jag ha.. dagtids jobb. Och jag kommer ju som sagt få ett på Martins jobb inom kort.. men tills dess måste jag stå som arbetssökande hos arbetsförmedlingen för att få a-kassa och får jag ett jobb under tiden som jag väntar på att höra från sambons jobb så är det ok också! Idag skall jag in till Ljusdal och skriva in mig på Arbetsförmedlingen, men det var ett tag sedan jag gjorde det så jag har ingen aning om ifall jag behöver nå papper.. intyg, betyg osv med mig. Men det lär jag ju få reda på!;)

Mathilda och Martin åker till Akademiska i Uppsala idag för en kontroll av hennes höft. Hon går ju nu och är inte lika bredbent som när gipset togs bort, men hon är fortfarande stel och haltar lite när hon går så vi får väl se vad dom säger om det behövs mer sjukgymnastik för att mjuka upp musklerna...

Nepp dax att göra nytta.. men först kaffe!;0)

~Theresa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0