Saga

Hon somnade mitt i maten (läs mitt i maten) idag på dagis.. och det är inte först gången! Idag började hon svaja med huvudet bakåt och framåt precis som killen i den mycket populära youtube filmen om någon sett den (som läser min blogg) och sedan plopp föll hon framåt med huvudet rätt i maten på tallriken och sov som en sten! Hon fortsatte sova medans dagis fröknarna tvättade av henne.. klädde på henne overallen och mössan och la henne i vagnen.. och där låg hon fortfarande och sov när jag hämtade henne! :) En mycket trött liten fröken är just vad hon är vår Saga! Önskar man hade en film kamera för sådana tillfällen!

Annabel och Lisa-Marie är hos Rickard igen!

~Theresa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0