Inget gjort

Jag hade så himmla mycket att göra idag, som tvätta, städa och packa upp efter stora tjejerna. Men jag har nästan inte fått någonting gjort! Jag har nämligen för första gången (någonsin tror jag) haft en latar dag. När Mathilda och Saga lades ner för att sova middag så la jag mig på soffan och sov ett par timmar jag med, och det hör inte till vanligheterna vill jag lova. Men det är väl sviterna av att mina tidiga 5 mornar blivit ännu tidigare och jag stiger upp mellan 3 och 4 varje morgon för att jag har ont i ryggen..plus att resan upp och ner till Nordingrå igår tog på krafterna också.. man orkar ju inte hur mycket som hellst utan sömn! Det enda som blivit gjort är tvätten!! *SUCK* Och jag har så svårt att komma mig för att städa efter 18.00 på kvällen när vi har ätit middag.. får se om jag lyckas med det ikväll!

~ Theresa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0