Uppe med tuppen..igen!

Nu är klockan 4:a på morgonen och jag har redan varit uppe i en halvtimma.. lite drygt. Jag hade min vanliga hemska ryggvärk i går kväll.. en värk som rör sig fram på övre delen av magen. Jag upptäckte igår att om jag trycker i sidan av revbena, där dom "delar sig" i bröstkorgen så gör det ondare både fram på magen och bak i ryggen. Jag kan inte heller ligga på rygg, mage eller sidan för då blir det värre pga. trycket. Efter åtskilliga tabletter av ipren och en fyrdubbel (överdoserad) dos av zon salva så måste värken släppt efter några timmar eftersom jag somnade. Men vaknade alltså vid 3.30 nu på morgonen och kunde inte fortsätta sova. Salvan och tabletterna sitter nog fortfarande i eftersom att jag har inte ont just nu, men ryggen känns fortfarande stel och öm på någe vis.. och jag kan inte sova. Jag har ju som sagt inte ont varje dag men var och varannan dag.. och jag tror att det är pågrund av zon salvan som jag inte har ont.. den sitter nog i ganska så länge!!

Saga är ganska så hostig också.. så jag vet inte om jag måste VABA idag.. hon ligger och hostar just nu och har gjort det under natten också. Jag får väl se hur hon verkar må när hon vaknar och om hon har feber och sånt också..

Idag måste jag också ringa tandläkaren ang. min trasiga tand. Och även Börje Wallin på Sykes för att se om det finns nå jobb där.. Martins närmaste chef, Henrik, på Sykes sa att jag skulle ringa Börje för Börje hade kvar mina papper från en tidigare ansökan och tydligen redan plockat fram dem.. om jag inte fattade helt fel.. så kanske har man tur att dom har nått jobb åt mig! =)

~ Theresa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0