Återfunna kissar




Jag har hittat kattungarna igen, så nu behöver jag inte oroa mig för arga barn längre! =) Dom var/är fortfarande i källaren, men dom har hittat ett göm/sov ställe i grov tvättmaskinen vi har nere.. den är ej i bruk måste jag till lägga.. dom kryper in i en öppen lucka i botten på maskinen och sedan ligger dom där inne och leker kurragömma!=)

Idag är det torsdag och första juli.. jösses vad det går fort, man hinner knappt blinka så kommer sommaren vara över och nästan ingen sol och värme har vi haft.. måndag och tisdag denna vecka. Men igår regnade det och idag är det mulet och blåsigt ute.. hoppas värmen kommer åter så att man får lite sommar kännsla iallafall!

Nepp nu skall jag göra mig iordning för att åka till jobbet!

Kramen

~Theresa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0