Kattungar




Kan tre kattungar bara gå upp i rök och försvinna? Lilla My fick tre ungar för ett par månader sedan och dom sover osv. i källaren så att dom inte skall bli manglade av Mathilda och Saga.. i går morse när jag släppte ner Lilla My i källaren innan jag for till jobbet så var kattungarna där.. när jag kom hem jamade Lilla My att hon ville ut så jag släppte upp henne.. då var inte kattungarna i trappen och busade som dom brukade.. men just då tänkte jag inte så mycket på det, dom hade väl somnat i en hög nånstans.. jag såg dom inte heller när jag var ner och tittade till pannan.

Nu på morgonen när jag (som vanligt) öppnade ytter dörren för att släppa in Lilla My så var hon inte utanför huset.. och det i källaren hördes inte ett pip från kattungarna.. så jag har varit ner och tittat runt hela källaren men där finns INGA kattungar.. dom är bara borta.. kan det vara möjligt? Kan Lilla My ha ätit upp dem medans jag var på jobbet igår? Näe då skulle väl det finnas spår av det i källaren.. eller? Men det konstiga är ju att Lilla My inte är utanför huset. Hon är ju ute nu om nätterna igen när ungarna är så stora och äter riktig mat.. men hon vill ändå in till dem på morgonen.. men inte idag!! Vad säger man till barnen nu då.. "Mamma har tappat bort katterna"! Det låter ju inte klokt!! Vart tusan kan dom har tatt vägen.. nå förslag?

~Theresa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0