Bloggen har ny look



Min syster, Kattis, har fixat så att min blogg fått ett nytt utseende.. mycket stilrenare än förut, och blå som ju är min favorit färg! Hon är så duktig systra mi.. tack så mycket!:)



Idag skall jag in til Ljusdal. Måste, pinsamt som det är, ansöka om försörjningsstöd för april eftersom a-kassan drar ut så mycket på tiden. Och jag har ju räkningar att betala och barn att försörja och då räcker inte Martins lön och mitt barnbidrag speciellt långt tyvärr. Man får bara hoppas att när väl a-kassan kommer igång att jag får allt i en klump summa från det att jag blev arbetslös, jag har ju skickat in kassakort hela tiden från 1 februari.. och bör då få alltihop från då fram till sista kassakortet o perioden jag skickade in.. eller hur funkar det?

Nepp nu måste jag fixa iordning småttingarna.. dom skall vara på dagis kl 11.00.. sedan måste jag hämta Bella och Lisa-Marie på skolan. Dom måste sluta tidigare idag eftersom jag skall vara i Ljusdal 13.30, och nu är ju reglerna ändrade för arbetslösa och dom får inte ha barnen på fritids vid nödfall som förrut utan jag har måsta säga upp deras fritids plats.. så dom måste alltså följa mig till Ljusdal.

Ha en super dag!

~Theresa



Kommentarer
Postat av: Kattis

Vassigooo, är så glad att du blev nöjd så. :)

2010-03-29 @ 22:52:18
URL: http://www.ghedoes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0