Earth Hour & Sommartid



Igår mellan 20.30 o 21.30 var det Earth Hour då man skulle släcka alla lampor för jorden/miljön. Vilket vi gjorde.. TV:n också sedan tände vi ljus och satt vid köksbordet och spelade kort.. vänd tia.. Martin, jag, Annabel och Lisa-Marie alltså, Mathilda och Saga dom sov som stenar! ;) Efteråt så gick jag på min långa kvälls prommis dock lite senare än vanligt, mellan 22.00 o 23.00! Annars brukar jag gå mellan 20.00 o 21.00.

Idag får Ni inte glömma att Sommartid börjar och man skall ställa fram klockan 1 timme.. mycket viktigt!;)


Idag är det bla. städning som jäller, börjar med Tottes bur som vanligt. Sedan dammsuga o torka golven uppe, i trappen och nere. Efter städningen så blir det lång prommis då vill Annabel föja med. :)

Ha en bra söndag!

~Theresa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0