Stress


Jag fick reda på igår att det inte bara är Edith (svärmor) som kommer ner med tjejerna imorgon utan Stig (svärfar) kommer också.. och dom skall äta middag här fick jag reda på.. och sova över ilket gjorde allting mycket mer stressigt än tidigare, så idag har jag mycket att göra.. Listan här nere:
  • 07:00 Städa Tottes bur (tar ca 15 minuter)
  • 07:15 Dammsuga uppe (väcker förmodligen mathilda som har rum uppe)
  • 07:40 Plocka upp Mathilda (om hon vaknat) + dammsuga hennes rum
  • 07:45 Skura golven uppe
  • 08:00 Dammsuga+skura trappen
  • 08:15 Plocka upp Saga + göra frukost åt Henne och Mathilda
  • 08:20 Dammtorka, dammsuga, skura golven nere+badrum
  • 09:00 Duscha
  • 10:00 Handla
  • 11:00 Lunch åt Saga och Mathilda
  • 12:00 Mathilda+Saga sova middag
  • 12:10 Elda
  • 12:15 Jag har paus ett par timmar
  • 16:00 Börja med middagen (vet inte vad jag skall bjuda på ännu)
Jag har ett schema med specifika tider, vilket jag som person behöver i min planering speciellt när jag är stressad.. då vet jag att börjar jag med sysslorna precis då kl 7.00 och följer allt till punkt och pricka så vet jag att jag hinner allt jag skall itid och får även plats med lite oplanerade avbrott osv.!;) Jag vet, jag är inte som alla andra barn!!;P

Här är det förövrigt -8°C vilket känns konstigt när det har varit typ +10°C hela veckan.. *Suck* Önskar töandet kunde fortsätta så vi får barmark snart!


~Theresa ♥



Kommentarer
Postat av: Kattis

Vad duktig du är på att göra listor med tidsscheman! :-) Jättebra idé ju! Hoppas det gick bra att fixa allting!

2010-03-15 @ 08:16:33
URL: http://www.ghedoes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0