One week to go



Bara en vecka kvar tills jag ROCKAR med Bon Jovi i Helsinki!! Wohoooo!! Har DC biljett (Dimond Circle). Der är en ny grej för denna turné. Man står i en separat avdelning mitt framför scenen.. inte som Golden circle då det var ett kravall stängsel runt om. Nu kan man typ lägga armarna på scenen och det är en catwalk runt så att Jon kan gå runt oss.. det är som när kontakt av tredje graden!!;) Jag åker på Onsdag efter jobbet, sover på hotell på Arlanda (Connect hotel) till torsdag och sedan flyger jag till Helsingfors på torsdag morgon, bor där på Scandic continental . Konserten är då på fredag och jag åker hem igen på lördag. Jag kommer till Ljusdal med tåg. Next Jet hade tydligen inga flyg till Sveg på lördagar!!

Idag kollade jag på skoj om det gick at få tag på hotell rum i Helsingfors mellan den 17-18 juni. men det finns inte ett enda rum ledigt där nu.. Hela Helsingfors är invaderat av galna Bon Jovi fans då!! And I'm one of 'em!!
---

Jag har också äntligen fått min deklaration godkänd. dock så tog granskningen sån tid att jag inte får mitt slutskatte besked förrän i augusti.. TYYYPISKT!!

Nu skall jag slappa= soffläge= kaffe!!

Ha en bra kväll!!

/Theresa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0