Fortfarande hemma



Mathilda är fortfarande dålig så jag är fortsatt hemma.. hennes morgon temp var 38,72ºC. och hon är jätte täppt i näsan. Hon sov i våran säng i natt.. och hon snarkade värre än 10 fulla karlar. Det lät ungefär som om vi hade en traktor i sovrummet.. en traktor med trasig förgasare!! Jag har ALDRIG varit med om dyligt!!

Igår hade hon föresten så hög feber (40,03ºc) att hon gick i sömnen.. också en ny upplevelse för mig. Man har ju hört så mycket om att man inte skall väcka dom som går i sömnen.. så jag visste inte riktigt vad jag skulle göra. Men tillslut lyfte jag upp henne och lade ner henne i min säng och hon fortsatte sova några timmar till. Just nu ligger hon och sover i soffan.. och snarkar, jag är förundrade över att Saga (som ligger skavfötters med Milla i soffan) inte vaknar av "oväsendet"!!!
---

I kväll är det dags igen, för lotto alltså. Förra gången vart det ingen vinst så vi får hoppas på mer tur idag. Jag spelar med samma rader som förra gången men har lagt till ett par extra rader också! Så ikväll är det JAG som vinner!! Wohooo!! Men vadå.. man kan ju alltid drömma, eller hur?!;P Men allvarligt vann jag X antal miljoner på Lotto så det första jag skulle göra (efter att ha hjälpt dom behövande på Afrikas Horn på Lisas begäran) är att köpa en lyxig villa i en fin förort till New York! Ja hallå, som jag sa.. man kan ju alltid drömma.. suck!!
---

Nepp nu är det slut på drömmandet, Annabel och Lisa-Marie är snart hemma från skolan så måste ta och förbereda för mellis x 4!!

Har'e!!

/Theresa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0