Årets första inlägg


 
Jag har inte hunnit skriva något ännu detta år, men nu så. Jag har börjat jobba igen efter julledigheten, och det kändes väl si så där. Insåg under ledigheten hur kul det är att vara hemma mamma och önskar man hade möjlighet att vara det, men icke då. Måste nästan vinna lotto för att kunna lyxa till med sådant!! Jag gillar mitt jobb också, men hade som sagt föredragit att vara hemma mamma! :)
---
Annabel och Lisa-Marie är fortfarande hos mormor och kommer hem på tisdag eftersom skolan börjar på torsdag. Saknar dom faktiskt! :)
---
Imorgon är jag ledig eftersom dagis har planeringsdag, tänkte då att småttingarna och jag skulle ta och städa lite, dock inte städa bort julen, jag vill ha julfint ett litet tag till! :D
---
Idag snöar det så Martin, jag, Milla och Saga har varit ute och skottat ett par timmar och även tagit in ett par lass ved. Lite senare skall jag göra köttbullar inför veckan, blir billigare och godare att göra egna köttbullar än att köpa färdig gjorda!

Nepp nu är det dags att börja med middagen.

Kramen!

/Theresa
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0