*Banankartong*

Sambon skall springa in på Konsum & Ica i Sveg när han slutar jobbet för att höra om dom har några banankartonger vi kan få. Jag var ner hit på Ica idag och frågade men där är banankartonger en bristvara just för tillfället, eftersom att det är många här i Loos som flyttar.. byter hus med varandra mm. Just denna sommar.. Vi får hoppas Martin har mer tur i Sveg när det jäller dom där förbenade kartongerna. På Lördag skall jag in till Ljusdal för att köpa en pressent åt Herman (Annabels kompis) som fyller år på söndag, och då skall jag passa på att springa in på Dollarstore och se om dom har flyttkartonger, jag har iallafall hört rykten om att dom skall ha..

Jag har också köpt den där vitlöken jag glömde tidigare.. så nu kan jag tillreda "Rigmors" som planerat! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0