*Packningen fortskrider*

På morgonen har jag (förrutom att vara illamående) fortsatt med packningen! Jag har packat ner alla öl-vin-champagne-snapsglas från köket. Då kan jag meddela att jag är något av en glas sammlare så det var säkert en 40-50 glas.. jag har fortfarande "vardags" glasen och kopparna kvar och dom har jag oxå en hel del av.. behöver nog inskaffa ett vitrinskåp när vi flyttat för att få plats med allt.. speciellt till öl-vin glasen eftersom att dom är väldigt fina och gammla och bör vara på "display" så att säga! =) Funderar också på att packa ner alla tallrikar.. förrutom en åt oss var.. för vi behöver ju inte alla.. jag hade ju inte tänkt ha en middags bjudning så här mitt i flyttnings tider! =)

I övrigt känns det jätte tomt och tyst här hemma. Martin är på jobbet och Annabel och Lisa-Marie for upp till Ö-vik med farmor och farfar igår. Det är bara jag och Mathilda (och djuren) hemma och det känns jätte konstigt vill jag meddela!! =( Jag är  ensamm! =(

Nä nu måste jag fortsätta med att packa banan kartonger!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0