*Snart så är dom hemma..*

Snart.. om ca 1 timme är Martin, Annabel och Mathilda hemma. Skall bli skönt att se dom efter att dom varit borta en hel dag!! Jag, Lisa-Marie och saga har dock redan ätit middag.. men sparat åt resenärerna!:)

Saga är i badrummet vid tvätt maskinen och försöker öppna filtret till tvätt maskinen (har sett hur mamma gör när hon rensar det).. hon tror väl det är dags att rensa det nu när tvättmaskinen pipit.. men den talar bara om att tvätten är färdig.. haha.. det är otroligt vad dom lär sig fort ibland..

Sedan så skall syrran ev. göra lite förändringar i min blogg.. göra den lite mer personlig antar jag! Jag är så otroligt kass på sådant! ;) Men ni som läser min blogg flitigt lär märka när dom förändringarna sker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0