*Drygt*

Dom senaste dagarna har jag kört lexuses till och från jobbet, med ett sommardäck (som nu sitter fram) och resten allround däck.. och här är det snö och halt och vägen skit kass.. så jag kan bara köra 50km/h.. i 7 mil.. och det är drygt kan jag lova.. det tar två timmar för mig att köra 7 mil och jag är inte hemma förrän tidigast kl 23.00 om kvällarna! Ni kanske tycker jag är feg och kör som en gubbe med hatt, men det går faktiskt inte attt köra fortare, för jag har provat och då slår bak ndan runt med en gång! Så man är ett nervvrak varje gång man skall till och från jobbet!!

Idag börjar jag kl. 13 ocn måste därför åka senast kl. 11.00!

Här är det förövrigt viter som ni förstår.. vi har flera dm snö och -15 grader kallt ute!! Brrrrr säger jag bara, lite för kallt men förhoppningsvis kommer vi få en vit jul i år också!!

Imorgon kommer jag inte kunna blogga nått för efter jobbet åker vi direkt till Mora för att gå ut och äta julbord med Mora kontoret.. vi kommer hem sent på natten.. skall bli roligt! :)

~Theresa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0