*Sjuk (igen)*

Nu är jag sjuk.. typiskt så här innan jul. Jag fick åka hem i tisdagskväll en timme innan om anda, och det var en jobbig bilfärd för jag frös och skakade. Jag är fortfarande hemma idag.. hostig och allmänt dålig och jag har feber till och från. Jag som har så mycket att göra nu innan jul som att baka en massa och ta med hem till släkten.. och handla julklappar osv. Så typiskt att bli sjuk alldeles innan jul.. kanske är bättre innan jul än på jul. Men ändå så blir allt så himmla stressigt att vara sjuk nu man missar både jobbet och är inte på humör att baka..

Får väl se hur mycket jag hinner och orkar med i helgen efter jag varit i Hudiksvall och julshoppat. Nej nu skall jag kila ner och titta till pannan, det är -16,6 ute idag så jag måste nog elda så huset håller sig varmt!!

Pöss o kram

~Theresa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0