*Jag kanske måste till tandläkaren!?*

Jag har ju som sagt tandvärk.. en otroligt hemsk tandvärk.. men Ipren (smyg reklam) ger tillfällig lindring. Men nu har jag märkt att kinden är lite svullen... och den känns mjuk.. ja nästan som modellera.. och avdomnad. När jag tar på kinden runt det ömma stället känns det som om jag får en pirrig kännsla i kinden som vid "sockerdricka" i foten eller nått. Och jag har fått ont i käken på den onda sidan också! Det kanske är dags att kontakta min tandläkare!? Hmmmmm......

Kommentarer
Postat av: Kattis

Jamen huvva! Ring för att få lite råd och hjälp iallafall, i väntan på att du kan ta dig dit! Man blir ju orolig... vi vill inte ha en hamster i familjen. ;-)))

2009-03-02 @ 16:39:10
URL: http://www.geocities.com/kattis_ghetto

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0