*Dålig natt..igen*

Inatt sov jag inte så mycket, jag hade en sådan där hemsk rygg värk igen! :( Det började redan i bilen på väg hem ifrån jobbet.. ryggen började kännas ansträngd och jag hade svårt att hålla upp överkroppen.. och det kändes svårt att andas.. jag kunde knappt sitta still ibilen och dom sista tre milen var jätte jobbiga. Jag fick stanna tre gånger på tre mil bara för att stiga ur bilen och stå upprätt ett tag, men så fort jag satt mig i bilen igen så fortsatte värken! :( Jag somnade på en gång jag kom hem, men vaknade bara efter nån timme och hade så ont att jag inte kunde ligga still utan rullade runt och stönade av smärta och jag var inte långt ifrån gråten. Jag var vaken iflera timmar innan jag somnade av ren utmattning!

Ryggen gör inte lika ont nu på morgonen, men den känns fortfarande öm. Hoppas dock att smärtan inte börjar igen för då begriper jag inte hur jag skall kunna sitta på jobbet en hel dag!

Idag får vi dock fin besök på jobbet. Henrik som är chefen över cheferna på säljkontoret i Sveg och Mora kommer upp ifrån Stockholm för att ge oss lite info. Skall bli spännande att se vem han är för han är ny inom företaget sedan jag jobbade här sist!

Nepp nu skall jag ordna frukost åt tjejerna och skicka iväg dem till skolan!

~Theresa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0