*Gräsänka*

Ja då var man gräsänka då! Martin for vid 14.30 tiden.. innan han for så plockade han fram mina advents ljusstakar och stjärnor så nu har jag gjort fint i fönstren, jag har inte haft fram allt jul pynt ännu.. inga dukar eller tomtar.. men det kommer det med! =) Jul gardinerna får också vänta för jag har beställt nya från linneahemma.se.. Jätte fina måste jag säga! ;-)

Imorgon skall tjejerna sjunga med kören i kyrkan, det är ju 1:a advent. Och eftersom Martin inte är hemma så får jag lov att ta med mig både Saga och Mathilda helt själv.. blir första gången sedan båda blivit så här aktiv och busig. Skall bli spänande att se hur dom uppför sig.. blir nog rena rama kaoset tror jag eftersom båda två är klätter apor! Blir dock jobbigt att bära dem båda eftersom att ingen av dom går ännu!

Snart skall Annabel och Lisa-Marie bada och Mathilda och Saga skall sova.. sedan så skall jag se Robinson med dom två äldre sedan blir det sängen för dom med!:)

~ Theresa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0