*Nya Bilen i Eftermiddag*

Så var dagen kommen då vi skall byta bil.. smällen sker nu i efter middag. Martin skall städa ur Durangon och köra den klar för dom nya ägarna. Dom skall åka och mötas efter vägen.. så att dom får köra halva vägen var.. typ. Men jag kan ju ladda upp lite bilder sedan när vi fått hem lexusen.

I övrigt så är det sjukligt här.. sambon är nu sjuk och jag är sjuk igen.. utan att förra förkylningen gått över.. nu har jag helt plötsligt ont i halsen, mer hosta och feber igen.. otroligt ovanligt eftersom jag har mycket bra immunförsvar och bara sjuk typ en gång vart 4-5:e år.. men nu har jag fått två förkylningar derekt efter varandra!!=O Kanske är svin influensan!! Heheee....

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0