Söndag= städdag som vanligt!;)



Här har städats och donats som vanligt på söndagar.. med städa menar jag ju naturligtvis att jag dammsugit och torkatgolven osv. Mathilda har varit ute och hjälpt pappa att ta in ved och nu sover både hon och Saga.

Annabel och Lisa-Marie har åkt hem till Zelda för att leka lite granna.. med leka menas att hoppa jätte studsmatta!:)

Just nu håller jag på att tvätta och planerar för middagen, idag blir det koktfisk (sej) i dillsås med kokt potatis och rårivna morötter.. alla mina barns favorit mat! Sedan så skall jag förbereda nästkommande veckas matschema!:)



15.28
Nu har Saga fått varit ute en sväng också.. med mej på gården. Jag har sprungit in och ut ifall Mathilda skulle ha vaknat, men hon sover som en stock!

Vi skall hämta tjejerna hos Zelda kl.16.00, därefter börja med maten och senare ikväll skall jag plugga lite.. hade jag tänkt!:)

Hare gött!

~Theresa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0