01 December!!



Nu är det bara 24 dagar kvar till jul... gaaahhh!! Inte har jag köt nå ulklappar ännu heller, som vanligt blir det väl julhandling helgen innan jul. Var je år säger jag "Nästa år skall jag börja i tid.. typ augusti och köpa ettpar klaååar varje månad så att det inte blir så mycket i december" men varje år stå jag där den 20 december och måste handla ALLA klappar på en dag under stress.. när skall jag lära mig?? SUCK!!

Igår fick jag jobba över 45min. Telefonlinjerna stänger ju kl. 20.00 men är det kö då.. folk som ringde in innan 20.00 så måste vi svara på dom samtalen innan vi går hem.. och igår var det 35 på kö vid åtta tiden och vi var bara 6 st som jobbade kvälls passet igår. Anledningen till att det var kö var för att det tydligen var snökaos ute i Europa och i Zürich fick do stänga flygplatsen helt och alla plan blev inställda och allt detta pga. 2cm snö?? Qué?? Hade det varit på det viset i Sverige så hade vi inte haft nån flygtrafik vintertid... så inga Thailands semester för svenskarna juletid.. det had ju varit bra tråkigt eller? Dock inte för mig för jag gillar att fira en vit jul i Sverige!!

Nepp nu måste jag fixa iordnig mig!!

// Theresa





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0