Dan före Dopparedan!!



Fortfarande hemma och VABAR, hoppas dom små liven hinner krya på sig innan tomten kommer imorgon. Vi åker uppöver ikväll, efter 18.00 då M kommit hem ifrån jobbet så här packas det för fullt.. jag har dragit ut på packandet iom. att jag varit hemma hela veckan så har jag inte känt nån brådska eftersom vi ändå inte åker förrän ikväll.

Igår kväll hade Martin och jag en julklapps inslagnings kväll me glögg och julmys. Insåg dock imorse att jag glömt köpa det som ståröverst på Lisa-Maries önske lista, nämligen Tobbes Trollerilåda!! Så nu försöke jag desperat få tag i syrran och för att be henne springa in på leksaks affären i Ö-vik och köpa en om hon är ute och julhandlar idag. Jag hnner inte ta mig ill nån leksaks affär.. visst jag skulle kunna släpa med mig alla barnen i bussen och åka en snabbis in till Ljusdal, men känns inte så kul att göra det ensam dan innan julafton.. dels är det nog Mycket folk ute och det är -25ºC och jag vill inte bli stående efter vägen med fyra unga i den kylan!!

Nepp måste fotsätta!!

Kramen.. GOD JUL!!

//Theresa



Kommentarer
Postat av: Kattis

Bu, jag såg ingen trollerilåda på Barnens Hus. :( Eller så var jag blind för att jag var så stressad... :(

2010-12-24 @ 08:52:36
URL: http://www.ghedoes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0