Hemma efter En trevlig julhelg



Vi kom hem inatt..efter att ha kört 36 mil i världens snöoväder med noll sikt överhuvudtaget. Men alla billister och övriga fordon tog det rätt lugnt så det var inga olyckor.. var väl ett par tomtar som envisades med att köra om även fast det egentligen inte var lämpligt.. men dom klarade sig iallafall.

När vi km hem fick vi smäre shock.. SNÖ har nog kommit mer snö här än någon annanstans, vi fick parkera på vägen och skotta fram huset.lillbilen och parkeringen innan vi kunde köra in på gården. Det var ca 8dm snö.. alltså nästan en meter snö som vi fick plöja igenom med skyfflar.. vi höll på ett bra tag kan jag säga.

Annabel och Lisa-Marie är kvar hos farmor.. dom kommer på torsdag kväll. Dom skall åka med farmor och kusinerna på teater i Sundsvall på torsdag kväll och sedan hämtar vi dem där eller så möts vi i Hudik.

Jag fick även med mig en Simba hem..eller Diesel och Gustaf som den också kallas, men kärtbarn har många namn som man säger. Vad är nu en Simba undrar ni säkert? Jo det är en knallorange/röd kattpojke på 6 månader.. jag tar en foto på honom när jag får möjlighet så att Ni får se hur fin han är!!=)

Måste snyta småttingarna nu!!

//Theresa



Kommentarer
Postat av: Kattis

Nämen oj, en liten missemuss! :) Simba hette en av mina katter, den som var långhårig, så ni får allt ta ett annat. ;) Nejdå, tokas bara!

2010-12-30 @ 02:27:06
URL: http://www.ghedoes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0