Morrn'



Sitter här och funderar på om jag skall baka lite, några saffrans längder, kanel bullar och kakor till Nyår, men vi får se vad jag hittar på.. min frys rymmer ju inte så mycket fast det är en rätt står 1,70m frys. Milla och jag är vaken Saga sover och M är på jobbet.

Imorrn kväll kommer Bella och Lisa hem och snart är det helg och då jobbar jag 9-17 på lördag och 9-19 på söndag. Martins bro Melker kommer förbi nu i helgen också, för att hämta Lexusen som han köpt av oss.. blir skönt att bli av med den.. måste dock leta rätt på ägarbytes papprena.. beställde nya för nästan ett år sedan men sedan vart dom blev av har jag ingen aning om!!

Nu vill Mille se 'Jag Är en Gummi Björn' på youtube!!

//Theresa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0