VAB



Förra årets scenario verkar upprepa sig igen. Jag har tre sjuka barn av fyra möjliga.. och det är bara några dagar till jul precis som förra året men den här ången är det åtminstånne inte magsjuka!!

Får dock dåligt samvete att jag är hemma så nära inpå jul då jag kommer vara ledig, men är barnen sjuka så är dom, Martin kan ju inte vara hemma idag för han var ju hemma ons, tors och fre förra veckan för Saga hade feber. Vi trodde dock hon tillfrisknat för hon var pigg fredag kväll och på lördagen men så i går morse vaknade hon med 40º feber, Mathilda vakade med 39º och Lisa-Marie med 38,6º. Jag han dock baka igår både kanelbullar och mina saffrans flätor.. på kvällen efter maten så drack vi glögg och åt pepparkakor och klädde granen.. Hel mysig helg!!

Funderar dock på att baka nått mer idag eftersom jag lix vabar, men vi får se vad som händer!!

//Theresa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0