Dagens 'Att Göra'

Denna lördag består först o främst som vanligt av mathandling i Ljusdal (blir sambon som tar i tur med det), vi måste också köpa en pressent åt tjejernas kompis Rickard som ha kalas imogon och tjejerna är då bjudna. Det svåraste med det är ju att rickard är en pojk (självklart) och jag har bara flickor själv, så det är svårt att veta vad man skall köpa åt en 8 årig pojke i pressent.. men vi kommer nog på nått.

Tänkte också försöka ta med mig Mathilda och Saga ut på en snowracer promenad. Dom verkade ju gilla det extremt mycket och mådde gått av det.. så vi får göra det till en daglig rutin nu i vinter, speciellt medans jag är arbetslös!

Sedan ikväll blir det väl till att titta på Melodifestivalen med Annabel och Lisa-Marie. Jag har dock inget intresse av det nuför tiden (melodifestivalen är inte som den var förrut.. tycker inte om att dom gjort om hela allt det med massa små deltävlingar osv. och artisterna var bättre förr också.. oj vad jag lät gamal nu!;P Men Annabel o Lisa-Marie vill se Melodifestivalen och vill att hela familjen ser den tillsammans så vi 'offrar' oss för deras skull! Sedan lär ju Dolph Lundgren vara med (inte som artist som tur är) och det måste man ju bara se! ;0)

Dolph Lundgren som Ivan Drago i Rocky IV.. han var ju en riktig hunk på den tiden! ;0)


~Theresa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0