Blubb

Kom int på en annan överskrift!:O)

Nu så har Martin, Annabel och Lisa-Marie åkt in till Ljusdal för att först och främst inhandla skidor åt Bella.. vi hittade skridskor i skrubben efter Martin som Bella kunde ha så nå nya skridskor behöver hon inte ännu. Och Lisa kan ha både sina skridskor och skidor från i fjol så hon får ha dom denna säsong också.. men sedan kan hon ta Annabels gamla skidor och skridskor som nu är för små åt Bella! Dom måste också köpa Totte mat och handla lite mat för veckan åt oss..

Var ner på ICA vid 10 tiden och hämtade sparken.. den hette tydligen 'Ljusdalssparken' vilket var lite roligt. Det är en metall platta med det namnet fastskruvad på sparken.. även namnet på den som gjort den.. men kom int ihåg vem det var!;)

Saga vaknade med ett skirk för ett tag sedan och hade skitit ner sängen så nu är det tvättning av sängkläder som jäller. *SUCK*

Sedan så ringde Maria min kollega som bor i Rullbo.. hon var på väg till Loos och undrade om jag ville ta en fika på Wilmars men jag kunde tyvärr inte eftersom Martin är i Ljusdal och Mathilda sover fortfarande + att Martin har mitt bankkort för att kunna köpa skidor osv. Men kan ju ta en fika med henne nån annan helg! :)

~Theresa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0