Officiellt arbetslös

Igår var som sagt min sista dag på Monetar.. kändes skit drygt att sitta där och sälja när jag ändå inte skulle få nå bonus för dom ordrar jag sålde.. så jag sålde ingen.. ooops!;) Kommer dock att sakna alla kollegor, men har lovat att titta in med lite Loos semlor.. Sivan skickade dock med en hundring och ville ha fem semlor för sig själv så nu har jag ju inget val än att åka dit inom en snar framtid eftersom att hon skickat pengar! :0) Varför dom vill att jag skall titta in med Loos semlor? Jo dom har fått en utmärkelse (Wilmars bagarbod).. deras semla är den 5:e bästa semlan i hela Sverige.. och jag kan intyga att goda är dom!;P

Dock så kom Inger aldrig in igår.. hon är personal chef.. Daniel våran coach var där. Inger jobbade ju med mig förra gången jag var på Monetar och då var hon säljare också.. och jag har ju vabat nästan hel veckan och inte träffat henne sedan förra fredagen (hon och Daniel var på möte i Sthlm igår) så jag tycker det är himmla dåligt (om jag får säga det själv) att hon inte kom in och sa hej då.. det var ju en till tjej förrutom mig som slutade! Man bör ju ta farväl av sina anställda eller?

Nepp nu kaffe..  sen tvätta!

~Theresa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0