Redan Söndag

Varför går helgerna så fort? Hinner knappt blinka förrän det är söndag och sedan måndag och en ny vecka med jobb! Jag har iallafall avklarat min "att göra lista", det har dock tillkommit mera tvätt som Annabel och Lisa-Marie stuvat undan uppe så det blir till att tvätta ettpar maskiner idag också!

Här är det inte så kallt idag, bara -6 grader så idag kan vi nog ut och åka pulka med dom minsta. Har ju varit svårt för dom att vara ute och leka i snön när det varit -30 eller kallare i flera veckor! Men dom lär nog uppskatta lite pulk åkning. Jag skall försöka komma ihåg kameran så kan jag ta lite "vinter_ lek_ bilder" som jag lägger upp här sedan!

Måste även rasta Totte.. så han får springa av sig lite.. inte bra att sitta i buren för mycket. Daglig motion krävs för lilla häng öra!;)

Jag fick sova ända till kl. 5.00 idag så jag känner mig lite mer utvilad än vad jag gjorde igår.. men ingen är väl pigg och utvilad om man måste stiga upp 3 på natten... sedan hjälper det väl inte att det är lingon veckan heller!! ;o)

Ha en bra söndag!

~Theresa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0