Sjusovare

Mathilda och Saga sover fortfarande.. att Mathildis sover den här tiden är iofs. inte så ovanligt men att Saga fortfarande sover är ovanligt. Martin måste ha tröttat ut dom totalt igår! ;o)

Lisa-Marie mår bättre idag så hon kommer att gå på skolan så Martin har åkt till jobbet.. så morgonen har bestått i att fixa frukost åt Annabel och Lisa-marie och få dem redo för skolan + ett snabbt läx förhör. När dom gått till skolan skall jag duscha och fixa ordning dom minsta för dagis och sedan bär det av till jobbet...*SUCK*

Måste också fixa en barnvakt åt Annabel och Lisa-Marie inför imorgon eftersom fitids är stängt.. jag kommer ju hem kl. 14.00 så mellan 12.20 och 14.00 behöver jag någon som ser efter dem.. vem det nu skall bli...

~Theresa

Kommentarer
Postat av: Robin

Hejsan. Har läst lite av din "BonJovi blogg" . Är du medlem i JBJfanclub ? Jag har länge velat gått med där med det är så dyrt.. Föressten. Bra gig i Oslo va ! :D jag var helt tokig ! Svara gärna till [email protected]. MVH Robin :)

2010-01-21 @ 12:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0