Trallalaaaaa

Sambon är i Ljusdal, Bellan med. Hon har förövrigt tappat rösten.. det började igår. Hon var hes när jag hämtade henne på fritids och senare på kvällen kunde hon bara viska och så är hon idag också! Jag har inte kunnat börja tvätta ännu eftersom jag inte har nått färgtvättmedel förrän Martin kommer hem. Lika bra är väl det när man ser hur el priserna stiger i höjden pga. kylan. Tur är ju att man inte värmer upp huset med el utan vi eldar med ved!

Lisa-Marie hon är hemma med mig och har Rickard på besök, dom spelar x-box som vanligt när dom är med varandra.. dagens ungdom alltså!! ;0) Mathilda och Saga sover. Saga mår bättre efter förra helgens drama.. dock så har hon en väldig klåda nu när såren bildar skorpor och börjar läka!

~Theresa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0