Up with the rooster (?)

Direkt översatt från svenskan... undrar om man kan säga så på engelska (the headline alltså)?

Igår såg vi lite på Let's Dance med tjejerna.. dom gick och la sig när det bara var röstningen kvar. Vi röstade igår.. Elin (åt Lisa-Marie) och på Mattias (åt Bella), jag är inte så mycket för Let's Dance och röstning men jag hörde ett ryckte om att intäkterna från röstningen igår skulle gå till Haiti.. så jag tycke vi kunde rösta. Så nu har vi gjort en godjärning iallafall under 2010.. få se om det blir fler!;) Flickorna blir glad iallafall att ingen av deras favoriter åkte ut!

Idag måste vi till Ljusdal och köpa skridskor och skidor åt Bella för det skall dom ha på idrotten nästa vecka fick jag reda på igår.. Lisa-Marie kan ha sina från ifjol som tur är.. hade blivit något ruinerad annars.. men det blir ingen shopping tripp till Hudik idag.. finns ingen plats i plånboken för det! *SUCK* Och jag måste även betala för sparken nere på ICA 995:-.. dom har lagt undan en åt mig. Vi har iövrigt hittat åt Lisa-Maries spark.. men Bellas är helt borta alltså. Vi skulle ha skrivit namn på men vi trodde att Loos var ett säkert ställe för spark eftersom att det bara är en liten by.. men ack så fel vi hade!!

~Theresa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0