Hmmmm


Jag hade tänkt ta mig en lång promenad i vårsolen med Mathilda och Saga i syskonvagnen.. men jag tror Saga är alldeles för förkyld för det. Det sägs ju att ibland så är det jätte bra med friskluft när man är förkyld eftersom förkylningsbacillerna bor inomhus.. men i Sagas fall blir det nog för jobbigt (för henne alltså).. hostan är det som är värst.. hon hostar slem.. och hostar så kraftigt att hon kräks.. har redan fått torka upp efter henne fyra gånger! Stackars liten.. får se hur det är med henne vid kl.12.00.. om hon mår lite bättre (vilket jag tvivlar).. så kan vi gå en prommis ner till skolan och hämta Annabel och Lisa-Marie.. som slutar 12.20 idag!

Annars så är det väl inte så mycket annat planerat idag.. änsålänge iallafall!

~Theresa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0